هیچ کس همراه نیست،تنهای اول....
هیچ کس همراه نیست،تنهای اول....
ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻱ ﺑﺎﺻﺪﺍ ﻣﻲ ﺷﻨﺎﺳﻨﺪ ... ﺍﻳﻦ ﺑﺎﻟﺶ ﺑﻴﭽﺎﺭﻩ , ﺑﻪ ﮔﺮﻳﻪ ﻫﺎﻱ ﺑﻲ ﺻﺪﺍ
پنج شنبه 12 بهمن 1398برچسب:,

 

هیـســـــــ....اَولـــ گـُـوشـاتــُو بیــار جلـُــو بـَــد زر بـِــزنــ...

آرآمِـــشِــ اینجــآ رو بِهَمـــ نَــزَטּ!

اینجــارو واســہ خَلــوتــِ خُــودمــ سـاختـَـم..نَـہ اینکـہ هَمشـ بـہ وبـاـے  اینـ و اون سـَـر بـزنَمـ..

اینجــآ مُخــآطِبــ خــآص ندآرـہ و نَخـوآهَــد دآشتــ! تَنهــــا چیـــزے کِــہ اِینجـــآ خآصــِـہ مَنـــَـمـ.!
ڪُپـے حَـتے بـآ ذِکـــ ـر مَنبع پــے گـَـ ـرב اُخرَوے בارَב

مُشکِلــےدآرےبــآلـآ صَـفحـہ ضَــربدَرِ قِـرمِـز!بیــروטּاَز اینجــآ آزآدے!

cmz just here!



نظرات شما عزیزان:

ملینا اریا * مخروبه رویا *
ساعت12:05---22 آذر 1392
سلام مینای عزیزم....
سلام قربونت بشم...
چقدر دلم برات تنگ شده بود خانومی ...
خوشحالم که برگشتی ...
اخه کجا بودی تو ؟


avaaaaaa
ساعت18:37---27 تير 1392
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


تــــــــــآرا
ساعت16:48---22 خرداد 1392
سلام آپم خوشحال میشم سر بزنی

ramin
ساعت15:52---25 اسفند 1391
اسراف میکنم در دوست داشتنت

خدا

اسراف کنندگان ِ عاشق را

دوست دارد…!


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت18:37---15 بهمن 1391
سلام عزیزم....
مرسی که تو این چند ماه همراه خوب من بودی.
دارم واسه همیشه میرم....
واسه آخرین بار آپ کردم...
خوشحال میشم آخرین کامنت ها رو تو تو وبم بذاری.
منتظرتم.
بای.


فرزین
ساعت12:38---1 آذر 1391
سلام وب جالبی داری اگر دوست داشتی به وب ما هم سربزن.ممنون

چرت و پرت
ساعت21:58---30 آبان 1391
هیچ کدوم از بخش های وبلاگ من رمز عبور نداره

چرت و پرت
ساعت21:44---30 آبان 1391
سلام خیلی مخلصیم وبلاگ خیلی باحالی داری حرف نداره اگه خواستی می تونی به منم سر بزنی مطمئن باش پشیمون نمیشی منتظرتم که بیای رخصت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 13:33~mina