هیچ کس همراه نیست،تنهای اول....
هیچ کس همراه نیست،تنهای اول....
ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻱ ﺑﺎﺻﺪﺍ ﻣﻲ ﺷﻨﺎﺳﻨﺪ ... ﺍﻳﻦ ﺑﺎﻟﺶ ﺑﻴﭽﺎﺭﻩ , ﺑﻪ ﮔﺮﻳﻪ ﻫﺎﻱ ﺑﻲ ﺻﺪﺍ
چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,

 

 

 

 بکـــــــارتــــ.... واژه عجیبیستـ ــــ...!!!

 

کهــ  مردانــ ـ سرزمینـــ ــ منــ ــ

نجابتـــ ـ و پاکیــ ـ زنانـ ـــ دیگـ ـ ــر را با آن میـ ــسنجنـــ ــ ــد!×××

امــ ـا.. ...

وقتــی پای هــــ  ـــ ـــ ــوس های خودشان وسط باشـــد....
در روابط روشـــن فکرانهـــ با معشوقهـــ های مــــ ـــدرن و امروزیــــ ....

بکـــ ــارتـــــ فقــ ط و فقـ ــط ...نشانــــه ی عقـــ ـــب ماندگیــ ــ یک زنــ ــ استـــ

 

 

 

 

 
 ایـرآלּ یعنے:
 
 عشق هآـے خیابانے
 دعوتـ شـآـم
 
 جیغ ـهاے دروלּ تجـآوز
 
 دوختـטּ بڪـــآرَتـ بـﮧ فــآڪـ رفتـﮧ . . .     
 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

AvA
ساعت13:37---16 تير 1392
veeeeeerrryyyy niiice

mamad0017
ساعت13:42---17 خرداد 1392
سلام...وب خوبی داری اگه خواستی به سایت منهم بیا

roz meshki
ساعت22:10---10 فروردين 1392


mehdy
ساعت18:07---12 بهمن 1391
سلام مینا خانم وبتون محشره !!!!!!!!!!اینو واسه این میگم چون من خیلی از دیگران تعریف نمیکنم این تعریف فقط احساس من به وب زیباتون بود برداشت منفی نکنید یه سر به منم بزنید خوشحال میشم که بهم منت بزارین

رامین
ساعت0:13---5 بهمن 1391
تاثر برانگیز بود
استوار ماندن و زير هر باري نرفتن ، دين من است
آپم


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت17:18---30 آبان 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااای

خیلی ناراحت شدم .... خدای من ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 21:17~mina