هیچ کس همراه نیست،تنهای اول....
هیچ کس همراه نیست،تنهای اول....
ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻱ ﺑﺎﺻﺪﺍ ﻣﻲ ﺷﻨﺎﺳﻨﺪ ... ﺍﻳﻦ ﺑﺎﻟﺶ ﺑﻴﭽﺎﺭﻩ , ﺑﻪ ﮔﺮﻳﻪ ﻫﺎﻱ ﺑﻲ ﺻﺪﺍ
دو شنبه 4 دی 1391برچسب:,

 

 قشنگ ترین کنسرت دنیا
صدای نفس نفس زدن تو در آغوشم
بود . . . !



نظرات شما عزیزان:

حمیدرضا
ساعت4:19---11 دی 1391
وبت عالیه با 20 پست اپم بهم سربزن منتظرتم منو به اسم کلبه تنهایی دانشجویان لینک کن و خبرم کن تا لینکتون کنم حتما بیا

....
ساعت15:33---10 دی 1391
خواستم چشمهایش را از پشت بگیرم

دیدم طاقت شنیدن اسمهایی را که میگوید ندارم


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت17:34---7 دی 1391
گفت رها کن رفیق را تا به تو دنیا دهم
گفتم که یک موی رفیق را به کل دنیا ندهم
گفت در عوض او ، تو دنیا داری
گفتم که با عشق رفیق است که دنیا دارم


roz meshki
ساعت19:00---6 دی 1391
زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.....تو نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم اما به من نیاموختی که چگونه تو رو فراموش کنم

maryam
ساعت15:09---5 دی 1391
سلام خواهر اگه آهنگش خوبه زود بزارش رو وبم مرسی فدات بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 11:36~mina