هیچ کس همراه نیست،تنهای اول....
هیچ کس همراه نیست،تنهای اول....
ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻱ ﺑﺎﺻﺪﺍ ﻣﻲ ﺷﻨﺎﺳﻨﺪ ... ﺍﻳﻦ ﺑﺎﻟﺶ ﺑﻴﭽﺎﺭﻩ , ﺑﻪ ﮔﺮﻳﻪ ﻫﺎﻱ ﺑﻲ ﺻﺪﺍ
چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:,

 

 هـــــــــی فلانــــــــی؛

تــو را مـن “تــــــــو” کـــردم، وگرنــه کــلمه ی “هوی” هــم زیــادت بــود

واســه مــن
“شــما شــما” نــکـن

 

 

 


 

کسی بلده قلنج گلو بشکنه؟؟؟

بغض دارم...

نمیشکنه...

 

 



نظرات شما عزیزان:

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت20:39---2 دی 1391
کیه که بفهمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ramin
ساعت14:25---2 دی 1391
سلام خواهش میکنم
ممنون که سر زدی


ramin
ساعت21:31---30 آذر 1391
ارزوهات مبارک
شب یلدات مبارک


sahar
ساعت21:08---29 آذر 1391


امروز را به باد سپردم

امشب کنار پنجره بیدار مانده ام

دانم که بامداد

امروز ِ دیگری را با خود می آورد

تا من دو باره آن را

بسپارمش به باد ...




sahar
ساعت9:24---20 آبان 1391
سلام مینا جون وبت قشنگه گلم من لینکت کردم بازم بهم سر بزن خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 14:24~mina